My obsession

Så i fyra år har jag vart kär i detta pojkband som visa sig bli så galet stort. 2011 föll jag pladaskt för dom när jag såg deras första musikvideo. Fast i fyra otroliga år. Sen dess har jag gått på två konserter och vart uppdaterad minsta minut. I 4 år har dom vart mitt liv. 
 
För några dagar sedan förändrades allt. 1 av 5 försvann... De är alltså 4 st kvar av mitt liv, av mångas liv och de känns tomt. Jag som tur är har släppt dom lite, håller mig inte speciellt uppdaterad längre. Men dom betyder allt för mig fortfarande. De kommer inte bli desamma som förut, verkligen inte. Och de känns som vi är nära slutet... Inget är förevigt. Men vi får lova oss att inte svika pojkarna nu när dom behöver oss som mest. 
 
Zayns val är något att respektera. Man vill olika saker och ibland prioriterar man annorlunda. Sånt är livet. Jag hoppas bara på att få höra av honom inom kort. Även om de inte blir med bandet. Usch, vi visste att de tillslut skulle hända men ändå kom de som en smäll. 
 
Är glad över att inte gå på konserten på ullevi i Juni...Skulle vara hjärtskärande att inte se hela bandet...
 
 
My love for you is infinity,and I'm thankful for your time
One Direction ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: