Dagarna bara försvinner

Som ni förstår med bloggandet så försvinner mina dagar. All min tid går till hästarna just nu. Är för de mesta jätte trött när jag kommer in framåt kvällen. Så de är klart att bloggen hamnar åt sidan. Cirka 40 saker är viktigare just nu. Bloggen har alltid varit en sak för mig.Älskar att skriva och dela med mig. Känner mig tom utan de. Jag kommer alltid vara kvar någonstans där jag kan skriva. Även om vissa stunder kommer vara tommare än andra. 
 
Men hästarna är något som alltid kommer gå först. Och på senaste har jag kännt mig mer tillbaka dragen med dom. Jag vill inte berätta allt pga nyfikna människor med alldeles för mycket åsikter. Många undrar över Dante men de kommer inte för mig att berätta. Någon gång kanske men just nu vill jag bara hålla han på ett eget hörn. 
 
Ni kommer alltid informeras, men jag känner att annat är viktigare just nu och därför är de inte samma typ av uppdatering. Vi kanske får se under sommaren! Kanske blir bättre då,just nu känns de bara som att jag behöver springa ifatt vardagen. Dagarna går ohyggligt fort. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: