Dagens resultat



I 110 blev de en bra sjunde placering bland 40 andra ryttare. Och i 120 blev de tolv fel pga rivningar. ( men vi kom runt) 

Är jag nöjd? Svar ja. Kunde jag ridit bättre? Ja. 

Men de är en lite små sur känsla i kroppen samtidigt som jag är förbannat nöjd. Jag kunde ha ridit 10x bättre. Red som en sladdrig fisk utan kroppskontroll. Men Divina var så ärlig och trygg på banan idag. I 110 körde jag bara på. Kom rätt på alla hinder och hade en bra känsla. I omhoppningen stressa jag upp mig för mycket så de gick lite väl fort. Vilket resulterade ej så snäva svängar. Plus att jag satt som jag hade skitit ner mig. Men som sagt, kom runt. Kom 7:a. Ganska bra ändå.

I 120 var jag stencool. Men plötsligt när jag ska in kraschar båda ryttarna före mig. Vilket gjorde att jag red försiktigt och passivt. Hon gjorde så gott hon kunde, men ibland föll en bom. Tre bommar föll men vi kom fan runt! Och ja, jag kunde ha manat på. Tryckt ner rumpan i sadeln, klämt till skänkeln ännu lite och ridit framåt. Inte vänta och se. Men som tur var så ställde Divina upp och hoppade även i dom mest knasigaste lägena.

 Så hästen för en guldstjärna idag. Inte ryttarn!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: