Stressad och kraschad

Har brytit ner totalt...Mår skit. Har just ridit Farex, gick bra. Han visade sin problem och jag jobbade på. Men stressen över att inte hitta någonstans att rida ger mig sådan panik. Alla ängar är med meter högt gräs och jag har ingenstans att ta vägen. Också har jag denna ponny som jag ska rida till och förväntas göra ett bra jobb med. Och de slår en knut i magen på mig...
 
Inte nog med mina egna hästar. Dom har gått crazy bananas över Farex i hagen. Farex sköter sig prima men mina egna är ju helt vrickade. Dante klättrade över en mur igår för att skydda Divina. Han är totalt störd och blockad.
Får inte tag i honom i hagen och kan inte ens gå fram till honom.
 
Divina vägrar lika så. Har börjat hänga efter fölet och zoey. Är helt manisk i Daiquiri. Plus att hon gått upp sin egna kroppsvikt under betet. Hon består utav en mage just nu. Och då har hon hållts igång hela tiden. Och att veta att min häst inte är i den formen hon ska vara i och är rent utav fet. De stressar mig något kopiöst. 
 
Jag är perfektionst över mina hästar. Dom ska gå och vara i bra form. Jag ska kunna rida på en bra yta.Nu har allt de där tagits bort och jag bryter ihop.  Har suttit och bölat för att inget går. Behöver dessutom få tag på min ponny som inte går att fånga på några villkor. Han haltar och är i risk zonen för fång ännu en gång... 
 
Just nu önskar jag att jag inte hade hästar
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: