Ligger lågt

Ligger lågt ett tag pga att jag inte mår topp. Jag är både sjuk och har väldigt mycket som går runt just nu. Önskar att allt var så där glasklart ibland och enkelt. De är de sista de är. Mamma utryckte sig om att de är synd att man är 16 år och redan trött på livet. En del sanning utav de, jag är trött på att de alltid blir som de blir. Även om man själv jobbar framåt, stannar ju andra invider desamma. Det är ju inget jag kan påverka tyvärr. Önksar att jag inte var så beroende utav andra, men tyvärr är jag de. Något att jobba på! Men jag gillar livet, är verkligen inte trött på de. Men de kanske skulle kunna vara enklare ibland. 
 
Just nu har jag mest lust att dra till något stall utomlands och jobba. Bara få vara, inga krav i skolan, vänkretsarna, mina hästar osv osv. Utan fokusera på jobb. Men jag kan inte hoppa av skolan för allt i världen tyvärr. Misstro mig inte, jag älskar skolan. Har bra lektioner och lär mig mycket. Kanske kunde skippa konst biten men de hör inte hit, hehe. Men de är tufft med vänner och umgänge. Plus att jag sätter sjuka krav på mig själv så att de inte blir roligt längre. Blir bara frustrerad och låst i hjärnan. 
 
Var iaf på träning igår. Hon är super i markarbetet så sålänge vi hade bommar inblandat skötte hon sig prima. Men sen när de bara var hinder blev hon rent utav elak. Hon vet att jag kämpar och är osäker, så hon utnyttjar de till 100%. Hon hoppade knas, gasade på sista stegen, kastade sig iväg efter och nitade. Fick ingen bra känsla och blev mest bara arg.
 
Det är ju heller inte precis som de behövs mer dressyr för hon är super lydig i dressyren. Men så fort de blir hinder så nej. ÅH önskar att jag kunde få en snäll och ärlig häst som bjöd på sig själv. Som inte gjorde allt tråkigt och hemskt. 
 
 
Postad: 2015-11-05 Tid: 13:38:00

Du har så fina och söta hästar!:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: