Livet i en cirkel

Man kan ju undra vart jag flyter iväg? Hänger knappt här längre, inte ens för att säga hej. Men de är helt enkelt för att bloggen inte står mig lika nära längre. Jag har inte ett lika stort behov utav att vara online för att synas eller höras. Ett tag sedan hade jag de och jag kunde inte ens tänka mig en värld utan att skriva av mig och berätta om mina tankar. Men allt ändras, även ens behov. 
 
Blogglivet har tynnat ut. Ingen blogg är så där rolig längre, de har tappat gnistan. Många när sig på annat vis, och jag ser inte bloggandet som någon framtid eller något viktigt längre. Så blir det ibland. Men mitt liv är ganska eller inte ganska, väldigt vardagligt. När man går i skolan fastnar man i ett mönster. Man vaknar, åker buss, går i skolan,  åker buss hem, rider, pluggar, sover. Så är de varje dag för mig och de är inget som väcker något intresse. Sen att hitta tiden och orken finns inte. Isf snabba hej-inlägg som jag redan försökt och de blir tråkigt. Jag hinner inte fota något nytt, vi filmar ingenting pga min prestaionsångest. Jag klarar inte av tanken att någon filmar, kanske på tävling men då brukar mina föräldrar vara så nervösa att de glöms. Jag måste fokusera på så mycket annat än hur jag ska skriva dagens inlägg. Gymnasiet är tufft, jag har satans roligt men de är tidskrävande. 
 
Så som ni förstår hamnar bloggen på hyllan ett tag. Jag orkar helt enkelt inte oroa mig för den. Tanken är att tillslut sätta lösen på den och kanske öppna upp när jag känner att jag vill. Känns hemskt att skriva detta efter 5 år utav bloggande. Som jag har laggt tid på allt detta skrivande. Jag låg på 2000 visningar ett bra tag när ponnyakuten var aktuellt, nu ligger jag på 70 st. Om jag hade fortsatt skrivit korkade och ej igenomtänkta inlägg kanske de hade hållt sig. Men man mognar! 
 
Kram på er'
 
PS. jag kommer öppna upp en fotohemsida inom kort där de kommer vara en kortare fotoblogg, och massat annat. Säger till när den är igång. Annars kan ni följa mig på instagram _sara_nilsson_ 100% häst och uppdatering när de händer något kul bland hästarna! Finns på snap också! xsaranilssonx heter jag där. 
 
 
Kan avslutamed en högstadiebild för snart 2 år sedan
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: