Hästviskare?

Ibland undrar jag vad som försegår i Divinas hjärna. Jag red Dante först idag för att han var så snäll och kom på direkten. Går ut för att hämta Divina och Farex. Får inte tag i dem... Om jag kommer inom 20 m så drar de. Blir arg, speciellt efter 30 min springande efter dem. För er som inte vet så har vi en gigantisk hage. 
 
Divina har blivit så sjukt svår fångad. De går verkligen inte om hon har gett sig in på det. De är piss för jag behöver verkligen rida. Men jag kan heller inte gå och jaga på dem då de bara springar över stock och sten. Jag är ju lite rädd om hennes ben. Men nu har de iaf rusat av sig... Inte på de bästa viset visserligen. Mamma får ta in dem när hon kommer in. Båda brukar vilja komma in när de blir mörkt. Men då är de redan försent för att rida. 
 
Nej, detta måste lösas på något vis. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: