Höstlov it is

Höstlov betyder lugna tider för mig. Vill inte ha så mycket att göra och planerar inte så mycket heller. Skönt som in i tusan säger jag. 

I måndags var jag i stan med mamma. Blev ett par roliga inköp! Tex, en morgonrock som jag nu lever i, och en ljusslinga som får mitt rum att bli fantastisk! Hästarna hade sin vanliga mysmåndag med bara pyssel. 

Denna dagen så red jag på morgon. Två vädligt bra pass som fick mig att bli på väldigt gått humör. Gled mest runt resten av dagen. Städade även mitt rum, skönt att ha de rent. Sedan har dagen gått. Ska sova tidigt nu, då de ska ridas innan jag drar in till Kalmar till min gode vän Signe. Så detta var bara en liten uppcheckning på hur jag de! 
Lär väll komma något intressantare någon gång, har bara torka just nu!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: