Mycket på kort tid

De har hänt en del på dessa frånvarande dagar. Jag har snackat med en utbildad person med mina föräldrar. De var tufft men skönt att få ur en del ifrån sitt system. De var mest bara massa snack och inte komma fram till något ännu då hon ville först se var jag befann mig. Jag hann dock inte ens säga en tredjedel men jag har flera besök på mig! 
 
Var iväg hela helgen hos Tilda och gjorde ett projekt, för att sedan följa med på tävling på söndagen. Hejjade fram klubbens lag i allsvenskan. Blev snubbel på mållinjen men riktigt fina rundor från alla. Torsås levererar riktigt fina ponnyekipage med väldigt stöttande föräldrar. Något man sträcker sig på lite extra för.
 
Korall aka Gul har åkt hem till sin ägare. Hon var klar och redo. Nelly 7 år fick rida henne sista dagen och klarade de galant. Med tanke på att de var ponnyn som "bröt" axeln på mig så är de fina resultat. Mycket tack vare Wilma, hon jobbade toppen bra med henne. Känns nu lite tomt och jag hoppas att de löser sig för dom i framtiden. 
 
Farex rids som vanligt och Divina står pga ömmande rygg, kiropraktorn kommer imorgon och ska kolla över henne. Antingen blir de klartecken eller stoppljus. De är nämligen sadeln som spökar. Så Farex får ta hennes plats på leifträningen. Känns bra och ska bli riktigt kul. 
 
Skolan rullar på, vi har bytt namn och idag var de "invigning". Så istället för östersjö heter vi nu "Fria läroverken". Kanske inte de finaste men de blir nog bra. Inga större förändringar kommer ske, så länge skolan klarar sig ekonomiskt får man vara positiv (går nämligen på friskola) Gjorde ett skit matteprov idag, men får bortse från de och komma igen ännu bättre. Matte är inte riktigt min grej tyvärr.
 
 
 
Postad: 2015-10-05 Tid: 20:07:40

Hur går det med Dante? Längesen du skrev om honom :)

Postad: 2015-10-05 Tid: 20:07:40

Hur går det med Dante? Längesen du skrev om honom :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: