SL-leden

Så idag kom en equiterapeut ut till Divina. Och de visade sig att de var SL-leden som spökade. Så efter lite akupunktur och laser så löste de upp sig och nu ska hon ta de lite lugnare i 3 dagar. Susanne kommer tillbaka om 14 dagar och kollar till hur de gått. Vi fick tips om att byta sadel vilket vi har varit medvetna vid. De är bara att pengarna inte räcker till de just nu. Så vi får se hur de blir, jag vill ju inte att saker och ting ska bli värre pga den precis. 
 
Annars var hon rak och fin i bäckenet och hade inga problem med ryggen. Känns bra, och förhoppningsvis går hon tillbaka till sitt vanliga jag snart. Notera att de inte har något med tävlingarna atta göra. De hon gör har inget med kroppen att göra utan huvudet, tyvärr. Men vi ska ta oss ur de, det kan jag lova er. 
 
Förresten var de någon som frågade efter Dante. Efter en mycket turbulent sommar med exem är han återigen sitt vanliga jag. Vi åkte till kliniken för att kolla om de kanske var något mer än knottallergi. Men de var de inte som tur var! Men ha ska börja gå med exemtäcke redan i Mars och komma in tidigt på dagarna och få vara en typ av "innehäst". De kan han vara med Divina som ändå bara går upp utav mycket bete. Så nu ska vi sätta igång igen nu när han har piggnat till. Så de har bara varit lite väl mycket otur med Fjanten detta året men men, vi tar nya tag nu! De ska bli kul. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: