Dötid

Sitter just nu i skolan och ska göra de i 1 timme. Har slutat för dagen men min buss går inte denna timmen så får vänta ett slag till nästa buss. Jätte irriterande då jag vill ta vara på tiden. Får hoppas dom sätter in en buss till årsskiftet! Men får tid att plugga nu vilket känns ändå helt okej. Så kan jag chilla lite mer hemma. Har som sagt jätte mycket i matten då jag varit förvirrad som tusan. Men fick ett schema på vad jag skulle göra idag. Så nu är de bara att plugga på. Måste verkligen de då vi har ett test på måndag... 
 
 
Jag har förresten fått tid för att snacka med en terapeut på Fredag. Ska dit med mina föräldrar första besöket och sedan kan jag gå dit själv. Hoppas de blir någon positiv inverkan, jag är förväntansfull till de iaf. Igår fyllde vi i massa papper om mina styrkor och svagheter. Jag är inte super extrem med något men har desto fler "mellan" problem. Låt mig förtydliga att detta är inget jag fått nu bara sådär, utan jag har haft besvär typ hela min uppväxt. Så folk som helt plötsligt ska tycka synd om mig och dömma mig som sjuk. I'm still the same. Jag skrattar och umgås med folk, jag jobbar på som vanligt i skolan. Jag sticker inte ut på något vis, så ni skulle antagligen inte ha någon aning om detta om jag inte hade skrivit om de :) 
 
Så fördomar kastar vi i sopptunnan, jag vet inte ens om jag har någon symptom och då är de illa när andra bestämmer åt mig. Men jag är positiv nu och ska göra allt för att bli bättre och tro på mig själv mer. 
 
 
Söta Minna och Tilda  för 1 år sedan
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: