Hårt slag i magen

Igår rasade mycket för mig. Otroligt hård dag som tog väldigt mycket på krafterna. Inget jag vill gå in på utan något jag själv får dras med. Men de blev helt enkelt för mycket igår. Lite för många knytslag i magen. 
 
Så igår bestämde jag mig för att göra något. Något som jag vet kommer göra mig glad och förväntasfull. Jag beställde hotell i Danmark under alla hjärtans dag helgen i februari.. Sedan imorgon ska jag även köpa biljetter till bandet Kodaline som just då har Europa konsert. Åker dit med min bästa vän och min bror. Kommer bli en bra helg. Dock är de en evighet tills dess. Men jag har något att se fram emot i allt dystert. Och de kommer väll ljusare tider även om de är svårt att tro just nu. 
 
Just nu fokuserar jag på starterna jag har på Farex denna helgen. Han är verkligen guda fin just nu så jag ser verkligen fram emot detta. Sedan är de långhelg denna helgen så de sa bli skönt. Nu ska jag sova och tagga en ny skoldag. Vi hörs, 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: