Hej hej

Så läget har varit sisådär, haha. Som vanligt asså, men men man får alltid hoppas på att de vänder någon gång. Jag var på träning i onsdags för Leif. De gick inte alls. Divina ville inte och hoppade därefter. Inte alls eller skit dåligt. De är något som inte står rätt till. Så vi har ringt vår hästkiropraktor. Hon hade dock ingen tid fören 6 oktober så Divinas skulle ridas som vanligt så länge. Får se om de är något fel... 
 
Farex har varit ledig denna veckan för att landa lite. Han har varit väldigt stressad på senaste tiden så nu fick han bara chilla lite. Ska klippa honom när jag kommer hem från pappa så sätter vi igång sedan igen. Ska iväg på ett markarbetspass för Eddie på Divina också för att bara andas lite positiv Eddie anda. Om de är något han är så är de positiv. 
 
Skolan rullar på. Trivs så bra, även om jag har de tufft med att komma in ibland. Men de blir bättre och bättre. Har lite uppgifter och massa Matte då jag legat på latsidan lite väl länge. 
 
Daiquiri har gått från klarhet till klarhet. Haft benskydd på sig och även blivit "van" vid bett. Har haft de 2 gånger och gapar när man kommer med de. Hon är en riktigt prinsessa. Quiri går även in från hagen själv också, står uppstallad utan problem i stallgången och tar allt med ro. Även om de är läskigt försöker hon och visar nyfikenhet ändå. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: