Shopping är balsam för själen

 


 
Idag så åkte jag med min vän Tilda och hennes syster till växjö för lite handel av kläder. Jag är i ett stort behov utav nya kläder i garderoben då jag mycket bytt åsikt under året. Förut var de mycket färgsprakande och tryck. Nu är de mer basic plagg med både varma och kalla färger. Så de blev en del som åkte med hem. Jag är ju ganska snål, så de blev ju aldrig något plagg över 300 kr. Haha, de som sved var jackan jag köpte på lager 157. Men samtidigt så värt de då den är super snygg. Köpte tyvärr en skjorta som jag inte skulle detta året. Då jag har massa skjortor utan att använda dom. Men denna hade små hästar på sig, så var tvungen haha. Är nöjd med mängden pengar jag spenderade och hur många plagg som hängde på. Hade en toppen dag med både Josse och Tilda. 
 
Nu ska jag ut och tävlingsfixa, imorgon åker vi till Mörrum och startar 110/120. Ska bli spännande då jag aldrig vart på mörrum. Också får vi hoppas att Surfia kanske vill samarbeta. Skulle vara skönt. Men nu blir de att trimma loss sidorna och sedan knoppa. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: