Struktur

Har försökt jobba med matte ett tag. Slutade med att jag kokade över och slängde ihop böckerna. Jag känner inte att vi har någon struktur i våran matte just nu. Vilket gör mig stressad och väldigt obekväm. Vi kastades bara in i matten och sen var de liksom att bara köra på. Vi har hoppat över vissa sidor och tal. De funkar inte för mig. 
 
Jag behöver en plan och ordning. Helst bara jobba med alla tal i följd och ta de långsamt. Vi är tydligen på repetition just nu men jag har aldrig jobbat med detta under hela min högstadie tid. Så de går jätte fort utan att jag fattar någonting. Men men, ska snacka med henne imorgon och få ett utförligt schema om vilket tal jag ska jobba med. Jag ska alltså börja om från början och bara jobba mig igenom de. Har hunnit ungefär 2 tal på varje område pga att de går så fort. Inte bra.
 
Annars går de bra i skolan! Har någon samhälls uppgift som är väldigt svår, men de är bara att bita ihop! Annars rullar allt på bra. Har klippt ihop filmen nu, blev helt okej. Bra för att vara första gången, dock blev den bara 2.30 min. Haha!
 
 
Sur Fia
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: