Tävlingsdag

Idag är de 3 månader sedan jag startade Divina. Vi har haft en små lång paus för att bara tänka igenom saker och låta tävlingsnerverna vara. Men nu är de dags. Jag har ärligt inga förväntningar, jag vet bara vad jag ska göra.
 
  • Rida igenom sidorna väl på framridningen.
  • Göra noggranna och bra hopp på framhoppningen. 
  • Satsa på en bra start, första hindret gör allt.
  • Inte ge upp bara för att hon stannar. 
  • Vara glad över dom små resultaten vi kommer få. 
De är en 110 och 120 jag ska starta. De är ett lagom startfält. Jag startar som nummer 8 i första klassen så jag behöver vara i god tid på plats. Sedan har jag lite längre till andra klassen. Men jag ska försöka vara positiv hela dagen och försöka lösa alla situationer lugnt och genomtänkt. Rida.emot.varenda.hinder. 
 
Nu ska jag äta frukost för att sedan gå ut och packa. Divina är brunstig men vi får hoppas på att de inte stör. Idag blir hela bilen full av hejarklack. Våra vänner och pappa följer med. Kommer bli en trevlig dag oavsett resultat. Och jag ska inte dränka den med massa dålig attityd. 
 
 
Postad: 2015-09-06 Tid: 05:46:53

Lycka till idag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: