Tjosan

Som ni märker har bloggen stått tom i några dagar. Och jag har mina anledningar. I måndags efter träningen cirka kl 11 var jag tvungen att börja packa massor. Då vi skulle bort med klassen upp till norraste öland i 4 dagar. Självklart misslyckades jag med denna uppgiften och somnade som en stock. Vaknade kl 7 och då skulle jag bli upphämtad utav min skjuts. Panik! Så jag fick packa super fort och var så orolig över att ha missat något. Vilket jag faktiskt inte gjorde! Puhh
 
Efter förmiddagens lektion vid kl 14 åkte vi iväg med en egen buss upp till byxelkrok. Vi packade in oss i bygdegårdens stora aula. Vi traskade ner till Ica innan samling, insåg att de var mycket mycket längre en vad dom sagt. Tiggde tills oss skjuts utav vår kära lärare. Haha. Sedan var de lite aktiviteter på kvällen, vi började filma vår film. 
 
På tonsdagen åkte vi iväg för att göra torsdag. Lika så onsdagen. De var allt mellan paddla kajak, fiska, filma, åka till sevärdheter mm. Idag åkte vi därifrån kl 6. Kom fram i kalmar kl 9. Jag har haft de super kul, men de är jobbigt att bo med människor man känt i cirka 4 veckor i 72 timmar i streck. Man går varandra på nerverna, många var inte vana vid detta. Andra blev sjuka och många olika viljor i samma rum. Jag stannade med att försöka vara positiv, och skita i tråkigheterna som drogs över. Svårt som tusan men jag klarade dom här dagarna med glans. De är nu när jag kom hem som kroppen bara föll ihop och jag somnade som ett barn. 
 
Men jag har lärt mig massor denna resan. Jag har fått jätte mycket hjälp med fotograferingen och gjort stora framsteg inom de. Blir helt lycklig i kroppen när de gäller foto. Filmningen gick bra, tror dock att vi hade fått ut mer utav de om man hade fasta arbetsplatser och lämnade arbetet åt denna person. För de blev väldigt mycket tjafs och övertagande. Men men, nu har vår kära klass varit med om mycket på väldigt kort tid. Får hoppas att de är lika bra stämning på måndag. 
 
 
Lite bilder från dagarna som jag knäppt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: