Har ni tänkt på hur...

J'vla Fördomsfulla vi är? Vi kan bara se en person och säga bara sådär vad vi tycker om den!
TEX
Om vi ser en utlänning så är dom korkade och fattar ingenting. Kan knappast inte pratat svenska och man ska såklart AKTA sig??
Vad är de för jäkla sätt? EN PERSON har samma hjärna som oss och tänkade oxå. Känslor och tankar med. Samma kött och blod! FY tänk om ni skulle flytta och bli behandlad på detta sätt?

Elr om ni ser en blond person är hon dum i huvudet då?
Haha de där är bara allmänt bullshit!

Om ni ser en person med Glasögon som gillar att läsa böcker är dom töntar då?
Jag tror faktikst inte att personen kan rå för sitt syn problem. Och de där med att gilla böcker skulle vara samma sak som om jag mobbade dig för att gilla Musik!

Om personen inte har lyxutrustning imon ridning så är man en potta på att rida??
Nej tycker jag INTE man kan vara lika duktig även om man har ett par billiga Hööks ridstövlar elr ett par Tretorn.

Fattar ni hur jäkla orättvist vi tänker! Jag skulle kunna hålla på med en sådan lista i evigheter!
Du kan vara dumma i huvudet om du tänker så här, du kan vara korkad om du inte lär känna personen innan du säger något!
Så ja... Jag dissar fördomsfulla människor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: