Bra men ändå inte

Dagens träning gick bra men ändå inte. Asså vi skulle byta bett för hon blir ju väldigt älgig och klampar iväg. Så vi tog ett bett som låste sig och blev ett rakt bett när hon började hålla på. Och holly mah jolly!Hon blev så himla lydig att de inte fanns. Hon väntade på mig och bara var som en gudinna, Men såklart skulle jag krångla till allt och de blev ju lite pankaka över de hela. 
 
Jag hade inte tillräckligt med ben nu så hon hoppade alldeles för nära typ hela tiden och jag kollade ner i svängarna och han inte ta upp nästa hinder. Hon var så himla snäll idag så hon hoppade ändå. Men Mats var jätte nöjd med oss och de var ju bra, Han sa att de var den bästa träningen hittills och jag typ bara whuuut? De känndes hemskt. 
 
Men de positiva var att att nu har vi ängtligen fått till galoppombytena.
Jag ändrar bara min sits och gör galoppfattningen och hon bara gör de. Och Mats var glad över de oxå eftersom hon ska gå som 5:åring 2013 och de är ju ett måste typ ;)
 
Annars var de lite knepig lydnadsträning idag. och de var lite svårt ,mycket skänkel som jag inte hade idag och mycket svängar.
Men jag är ju inte så van vid nya bettet. Och imorgon får jag som tur va ha sporrar! yey!
 
Lördag= Banhoppning! Hoppas de går topp dåe!!
 
Värdelöst inlägg jag vet. Är lite borta, ughh trött. Men men hörs!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: