några saker jag saknar

*sommarn. Jag hatar vintern finns inget bra med vintern! Sommarn är bara härlig. Att komma in svettig från ett ridpass. Dra på sig shorts och gå och bada. Hänga med vänner och massa sånt.. give me? :)
 
*släkten. Sakar min mormor och hela min släkt... De var super härligt att få åka till mormor på sommarn. Att få vara med min kusin. Att åka till min mosters sommar ställe på västkusten och fiska krabbor.  att åka båt till någon liten ö på havet och ha med sig matsäck.
Men nu är Mormor borta och hennes hus uthyrt. Min moster är bort och de känns inte ens som jag känner min kusin längre. Saknar verkligen dom sommrarna.
 
*sommartävlingarna. Så roligt med meeting. Älskade det!
 
sen saknar jag inte så mycket mer eftersom ja mitt liv har vart tråkigt förut och de blir bara bättre och bättre nu :) 
 
 
hahaha vilken sommarbild.... mupp
Postad: 2012-12-30 Tid: 22:17:03

Eftersom att det var SÅÅ länge sedan vi träffades känns det tyvärr, som du säger, att vi har tappat varandra en del.
Men jag tror att vi skapade ett band när vi var små som inte går att klippa! och vi ses ju snart, eller hur?
KRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: