sorry men datorn is killing me

skulle ha lagt upp Divinas hoppträningsvideo men neeeej då lägger datorn av. Men imorgon får ni den, då kan jag låna pappas avkylare, så att datorn inte blir för varm. 
 
Träningen annars gick rättså bra 1+ till hästen 1- till ryttarn. Jag vill alldeles för mycket och jag börjar krångla och glömmer tillslut dom viktigaste sakerna. Skänklarna och blicken. När jag landar så måste jag ju kolla om vi galopperar på marken fortfarande och mina ben är som ett par överkokta makaroner! Då funkar de inte. Divina hoppade som tusen, och ho hoppade mig ur sadeln bokstavligen. Jag ramlade inte av men jag flög rat upp i luften ibland och tappade tyglarna. Så en gång hoppade jag en trippelbarr på 1m utan händer. De är tur att hon hoppar mjukt. Men jätte nöjd med Divinas insats hon var för fin!<3
 
Och hemresan hem var inte jätte turbolent. Lugnare och mindre svettig denna gången :)
 
 
varför är jag så ofotogenetisk? nu ser jag ut som sura ernie (muppen)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: