You will die tonight

känns ju humla kul att bli lämnad av sin kära familj när skräckfilmen är på. Att sitta själv i sitt stora vardagsrum medans alla sover... yeeey... help.  Men men filmen är slut snart. Tyvärr besviken, 1 är mycket bättre än 2.  Så imorgon blir de 3 sen 4 har vi ju sätt men de blir  kul att kolla igen ;) Remake the moment. 
 
Ja ni kanske fattar att jag pratar om scream. Bara så att ni inte är helt ute och cyklar.! 
 
Så nu har typ alla dött förutom två och ja dom ska inte dö heller. Men min favorit person dog typ först... oh fuck.... de läskiga är oxå att någons morsa går runt och dödar alla. så om ni undrar om jag kommer vara rädda för era mammor när vi ses ja då vet ni... dom kan vara en seriemördare...?
 
Ne nu ska jag inte ha massa dösnack, gå och lägg er.
Gå upp imorgon, ett en bra frukost. krama era föräldrar och säg att ni älskar dom. Häng med några vänner eller bara gå och krama din häst? Ta en skön ridtur vettja nu bär de inte är svinkallt och snö.
 
LOVE YOU GUYS
 

 
igga min vackra pyjamas tröja! mhh stl 150 funkar oxå...
 
OHHH VÄNTA HAN ÖVERLEVDE1!!! HAN ÖVERLEVDE MIN FAVORIT ÖVERLEVDE! HALELUJJA PREASE THE LORD! Bra då vet jag att han är där ännu mer handikappad i film nr 3. Love it. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: