Istiden måste ha vart svår

Usch så jävla kallt!! Hela dagen har jag gått runt och fryst häcken av mig. Fem timmar på en marknad! En och en halv timme stod vi i ett stånd, där man kastar pilar på ballonger! De kom 4 kunder... Yeeeey! Och på den tiden råkade jag spränga en luftboxnings handske. Haft sönder 20 ballonger och flörtat med ett par mindre killar så att dom skulle spela... Gick Inge bra. Emma och jag slogs med gummi- klubbor och Emma spelade upp 100 kr på att kasta pil... Mina fötter är fortfarande kalla efter dagen!!! Men nöjd med sakerna son följde med hem! En one direction tröja och ett one direction skal! Min mobil är klart snyggast nu!

Men nu ska kolla på film med mina kalla fötter! Vi hörs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: