Dressyr Dante

Idag åkte vi ner till paddocken och red. Jag valde att han Dante med mig. Och oj vad jag inte ångrar det. Han var så adksjdlal fin idag. Började söka sig neråt i alla gångarter jobbade på och var på sitt bästa humör. Han bockade bara en gång och resten av tiden jobbade han på precis som jag ville. Kan ni tänka er att detta var den dampiga hästen jag sökte in med i ponnyakuten för 3 månader sedan!? Sitter och bölar pga detta, helt otroligt vad jag är stolt över min lillfis<3
 
 
Ja ni får säga vad ni vill om Dante, men han är verkligen fin. Visst lite ostadig och har de lite svårt med bakbenen! Men what ever, ni skulle bara ha sätt oss i PA... Detta är en stor förändring...
 
Och ja jag ser ut som en cp-skadad korv som inte kan rida. Men koncentrationen var 100% på Dante så jag glömde min hållning totalt. Jag har för korta läder och barnvagnshänder.... Mmmh bästa kombon... Men de gick att jobba honom och de är huvudsaken just nu ... Imorgon ska jag tänka på allt jag ser på videon! Händer,driva,rak i ryggen och posetivt tänkande :)
 Och nej de är inte lätt att rida den hästen... Ta de med en nypa salt :)
Postad: 2013-08-26 Tid: 23:00:23

Hörde att du gjorde bloggomslags är intresserad, maila gärna mig!

Postad: 2013-08-26 Tid: 23:00:23

Hörde att du gjorde bloggomslags är intresserad, maila gärna mig!

Postad: 2013-08-26 Tid: 23:00:23

Verkligen hur fint som helst ju.
Älskar din häst, verkar helmysig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: