Årets julklappar

Är sjukt glad över mina fina julklappar. Helt galet va fina saker jag fått och jag är så tacksam över alla. Jag ursäktar verkligen för den dåliga kvaliten och allt. Fick stress fotografera för min kamera hade inget batteri. också ljuset var lite bajs. Även blogg.se sänker ju hela bildkvaliten. Hoppas ni överlever, de kryper lite i skinnet hos mig.
 
 
Här är allt, förutom min nya racesafe väst som inte kommit än och min nya lampa. Så mycket braaa
 
 
Från Divina fick jag Million lashes Mascaran och eyeliner, de var bra för jag får damp på mina mascaror just nu.
 
 
Min kusin som bor i london har ju turen att ha en Victoria secret butiken nära. så jag hade turen att få duschcreme, bodylotion och bodymist med doften Such a flirt. As bra julklapp verkligen. Älskar deras produkter. Så jag tackar min kusin tusen gånger om.
 
.
Från pappa ett nytt objektiv till kameran. Min canon eos 600D fick lyxen nu efter som jag har till Nikonen redan. Ett 70-300 mm. De ska testas imorgon!
 
 
Sen ännu ett ljus till mitt rum (har massa, samlar nästan på de) och en bok jag tjatat om.
 
 
Från min bror ett par speakers till min mobil. Otroligt bra ljud i en sån liten sak!
 
 
Jätte mysig hoodie, vit over size t-shirt och pyjamas shorts!

 
Och ett par vita kingsland ridbyxor! Animo var slut men jag klagar fasiken inte. Kingsland är också ett otroligt märke och dom satt så himla bra! Mer än nöjd med dom.
 
 
Bättre bild på dom
 
 
Fina stjärniga boots till Dante, jag gillar dom starkt. De visar Dantes barnslighet. Sen fina tunna strumpor från horsewere behövligt då alla mina har hål i sig.  Sen en sparbössa gav mamma mig, hon tyckte att de var dags att jag sparade ihop till något själv. Bra sätt att visa de på faktiskt.
 
 
Sen en ny lädergrimma till ponnyn. Verkligen något på behov listan då han har slarvat bort alla sina i hagen. De är bara en namnbricka som ska på
 
 
Sen min otroligt fina lampa till mitt rum. Min jordgubbe! Väldigt fin och jag verkligen älskar den
 
 
 
Sen ett nytt HVpolo schabrak, fint och simpelt! Gillar de väldigt mycket, Dante kommer passa bra de.
 
 
och detta fina set till Divina (mamma bestämde de) inte många som ha Eskadron.Jag gillar de märket, mest deras täcken. Dante och Casper har sjukt snygga där ifrån!
 
 
Jag har även fått en Racesafe men den har inte kommit än. Längtar aset av mig då min är för liten!
 
De var allt för i år! Jag är jätte nöjd med allt och evigt tacksam. Jag hoppas ni alla andra och har fått en super jul  som jag. Kram på er
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: