Cheeky monday

Himla trött idag, ha vart himla trött hela dagen. Starta den så bra med att missa bussen...Men softa lektioner iaf. 
Kom hem och gick ut till Pinnen. Idag fick han verkligen en genomkörare. Imorgon kommer hans ägare Karolina och ska kolla in honom. Hoppas hon tycker att han verkar må bra och är fin :)  
 
Försökte verkligen rycka manen idag men nej han viftade och tryckte in mig i väggen och var allmänt grinig mot mig. 
 
Annars gick han jätte fint idag, förutom i galoppen. Så himla seg och trög. Plötsligt kunde han fatta galopp...?  MEN jag tror han är i en dålig period just nu... Usch blir lite trött. Haha
Nej men annars är han hilma in och jag är super stolt över honom. Just nu håller jag på att ladda upp en Till Salu film på Pinnen. Usch kommer sakna lillponnyn<3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: