De är jätte sent men jag slänger upp ändå

Övertrött. Har bara suttit i soffan dom senaste timmarna. 
 
Kan berätta lite om idag då. Jag fick känna mig lite duktig idag då vi hoppade häck och jag fick otroligt bra respons av min lärare för min teknik (händer inte ofta....) och jag fick till tiden väldigt bra! 
Men jag råkade slå i häcken otroligt hårt en gång så ny har jag ett svullet knä. Sen slängde Emma min klasskompis en bänk på mig som jag slog i knät i. Så jag har två blåa svulna knän  och träningsvärk. Jippe
 
Annars red jag tre hästar idag. Inte för att vi kom så långt med Dante för han blev sur och ställde sig och stregrade i 10 min utan att röra på sig. Jäkla häst...
 
Casper var överpigg och gjorde sina klassiska lufthopp och bytte galopp hela tiden.  Gick inte så bra där.
 
Red igenom Divina snabbt men hon körde bara ihop sig när Casper lämnade henne. Och ängen var hal så vi satt nästan alltid på rumpan. Tagga hoppträning med henne imorgon!
 
Nu ska jag sova. Tagga ny dag med doktorbesök, ensam tjej på idrotten oh träning. Jah kommer överleva
 
 
 
Yolo ! You now we still are young
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: