!Hola mi amigo

Jasså ny vecka. Börjar rätt så bra, dagen var de inge fel på!
 
Idag fick farbror Casper min kära ponny åka till tandläkarn. Var lite skakis över hur de skulle vara, Men allt hade gått bra och hans vassa tänder slipades ner också blir de återbesök om ett halv år :)
Sen blir de rutin på att åka en gång om året med honom. Nu får vi hoppas att saker och ting blir bättre. 
Och de roliga är att jag ska starta en LA runda på Kalmar hsk´s P&J . Antinge följer Emelie eller så följer Divina med (Emelie skulle få chansen att starta med sin D-ponny) Men vi får se hur de går på träningen med Divina. 
 
Senare idg när jag kom hem så red mamma och jag ut på dumstrut nr 1 och dumstrut nr 2. Såklart pratar ja om DIina och Pinnen. allt gick bra även om vi inte såg etts kit pga av mörkret. men har man skogsäkra häst är de inga problem. Väldigt mysigt var de:)
 
 
Nu ska de bli tv med familjen och bara mysa till de. Har inga viktiga läxor denna veckan. En men då ska jag inte vara på lektionerna :) Ska bara hitta en intressant nyhet inrikes och utrikes. Nothing special !
 
Mer uppdatering kommer. Ska Fixa videon från när töntarna löshoppades. Blir en väldigt kort då mamma knappast filmade. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: