Långa ben I wish

Kollade just på Sveriges next top model. Holly magjolly vad jag vill vara som dom! Ha en lång slimmad kropp och ett otroligt ansikte. Kunna se snygg ut i bikini och ha så himla långa smala ben.
Tyvär valde ju jag den dummaste sporten av dom alla när de gäller ben. Utan i ridningen biffar låren till sig otroligt mycket. Men Jag blir hellre en stjärnryttare än supermodell ;)
 
Imorgon blir de en hemsk dag då min stjälsfrände,kompanjon,den andre muskitören,min broder Isak och min Jerry ska åka iäg på någon jävla skidresa. Usch på dig Nellie som bara lämnar mig här. Vem ska jag nu kasta mat på och skicka orkade meddelande till?? Huuh har du tänkt ut de va?
Jaja älskar henne ändå.
 
Nu ska jag sova mina 8 timmar som pappa alltid tjatar om! så god natt älsklingar, ses imorgon.
 
 
Postad: 2013-01-28 Tid: 22:12:10

Riktigt fin blogg och bra inlägg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: