Matsträning 30/1 Casper

Ännu en bra träning! Idag gick han så bra, så himla fin med slipade tänder. Fick en klurig bana idag med massa svänger och lite att täka på med galoppsteg och tempo. Man fick alltid tänka 5 galoppsteg innan hästen och verkligen vara noga med vägarna. Super övning. 
 
Jag fick hoppa 1 m bana som vanligt :)
Idag blev de inga avramlingar eller vägringar. Nuddade inte ens vid bommarna.  Oh vad jag blir glad över honom. Han skötte sig verkligen super. Och jag fick massa beröm av Mats. Han sa att de såg mycket mer kontrollerat ut och jag var inte stel och stressad. Utan nu såg vi ut som ett topp ekipage.
Så nu blir de träning på Tisdag i en svårare grupp och sen på Torsdagen igen blir de division ett träning. Juste ska ju ockå på en P&J på söndagen. Oj vad mycket hoppning de blir. Men jag lovade han en massa uteridning efter så :) 
 
Nej men sumering av träningen är SUPER. Gud va kul de är att hoppa han igen. Ingen nervös och skräckinjagande känsla längre :)  
 
 
 
 
Postad: 2013-01-30 Tid: 20:19:59

Vad kul att det gick bra!! :D

Svar: Ja verkligen .D
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: