Utpumpad

Så trött idag. Somnade i bilen efter träningen idag. Satt mig i sägen och kollade på film hela eftermiddagen. Men jag har inte hunnit lägga ifrån mig mobilen utan den har jag haft i handen 24/7 och pratat och löst saker med folk. Över 80 händelser på Facebook och över 200 meddelande skrivna. Ah blir så trött! Men nu är allt löst... Jag kan hå och sova i lugn och ro. Ska upp tidigt imorgon och åka till Torsås ryttare då vi ska leda påsklägret.

Träningen gick som den gick.. Hästen min var så himla trött plus att jag var trött då jag fick aldrig riktigt ett flyt i de hela... Utan vi komma för nära, hoppa för snett och allt möjligt. Men Mats skonade oss efter ett tag då vi behövde inte hoppa hela banan utan vi tog en linje som gick perfekt osså nöjde vi oss där.

Nu ska jag sova. Sjukt trött och har ont i ryggen så nu vill jag bara sova! Godnatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: