Dagens Casper

Idag red jag på ett nytt bett och utan nosgrimma, barbacka.... Trodde det skulle gå åt helvete. Så jag red Dressyr på ängen. Han gick väldigt fint och bra faktsikt. I traven jobbade han så fint idag. Gjorde skänkelvikningarna perfekt och jobbade med baken. Han var fin och avslappnad i skritten och jag kunde jobba han i en låg form.  Sen kom vi till galoppen... den behöver vi inte ens prata om. Vi kan bara säga att Casper inte jobbade för fem öre där ;) 
Men jätte nöjd med honom för övrigt. De har blivit stora framsteg. Just nu är han ju jätte välriden i skritten. Har som mål att få han likadan i gtraven. Just nu är han lite motvillig och man får jobba byxorna av sig för att de ska gå. Så de ska jobbas nu! :) Men jag tror inte jag kommer rida mer på de bettet. Ska prova de tredelade ch se vad jag tycker!  Men barbacka kommer de bli oftare. Tycker han ska få vila ryggen lite.
 
 
Finaste idag<3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: