Perfect day

Underbar dag idag. Skolanvar rätt så soft. Två prov avklarade, Planering med min mentor, fått reda på betyg och vart med mina goa vänner. Proven gick bra. Har de sista provet denna veckan imorgon. Sen sista provet i 7:an någonsin på onsdag!! Tagga. Har förresten bara två ordentliga dagar nästa vecka! Och sen sista vecka blir de bara massa skoj. Älskart. Sen slipper jag allt de jobbig och de tuffa. Är med personerna jag älskar och mår bra med. Har reda planerat att åka upp till Liza några dagar. Behöver henne<3 Ska även vara hos Nellie och ha de gött. Ska hjälpa henne att måla stall och bara umgås. Ska även hänga i hennes familjs sommarstuga. Massa tävlingar  inplanerade. Ska även på sommarkurs hos Mats.Och såklart ska jag till pappa när han har sin semester! Blir en jätte rolig sommar och jag bara längtar<3  
 
Casper ska nu ut och ridas. Ska nog skritta ut. Får se hur de blir med tempot, om jag känner Casper rätt ska de gå fort. Sen ska även Dante longeras! Pinnen har fått börja gå ut i sjukhagen nu. Lite små tråkigt men han slipper boxen. Snart hoppas vi att han är frisk!
 
Postad: 2013-05-30 Tid: 18:20:32

Sv: Hade jag kunnat sitta på honom hade jag nog gjort det, men eftersom det är tekniskt omöjligt så skiter det sig.. haha ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: