Dag 2 julkurs

Så de stod gymnastikhoppning på schemat. De var mycket över bommar och väldigt låga hinder.
 
Divina var mycket lydigare och tillags idag.Idag fick jag ihop den eviga samlade galoppen! De var bara väldigt svårt att jobba i de...Men de är ju en träningssak. 
 
 På bommarna var hon duktig men på dom lägre hindrerna drog hon iväg ibland. Så jag fick de ganska tufft då övningarna kom snabbt på varandra. Och om jag inte red 100% fokuserad så tog hon varje chans att ställa till de. Och ibland så liksom glömde jag allt och gjorde total fel. 
 
De kändes skönt i alla fall att vara på dom lägre höjderna, att fokusera på mig och hästen emellan hindrerna. Hoppa vet vi ju att hästen redan kan.  Ni kan kolla på träningsfilmen under (sista rundan) Där får ni ihop alla mina misstag och bra saker. Också hör ni gott och väl vad Mats säger att jag gör rätt och fel. 
 
Idag så är de banhoppning! Divina brukar alltid vara som finast dom sista dagarna. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: