Dan före dan

jahopp så var de redan 23 December. De har gått ofärskämt fort. Julkänslan är tyvärr inte där. Inte igenom med att jag kunde mocka i stallet iklädd i bara en fleecetröja om överkroppen. Men de är kul att ha nästan hela familjen samlad. Min ena bror har ännu inte kommit och kommer inte förens imorgon.
 
Jag har spenderat min morgon på hästryggen. Red Divina i ridhuset, ett simpelt dressyrpass. Skulle haft gramanen för hon var lite lat idag (brunst) Och de gjorde att hon slog upp med huvudet så fort de blev jobbigt. Så jag kunde ju verkligen inte träna på dom eviga galoppombytena eller skänkelvikningarna. Men de ska jag komma ihåg till nästa pass. Imorgon vilar hon. Annars tränade vi på med bakdelsvändingarna, små volterna i galopp och min egna rytm i min kropp. En bra morgon helt enkelt. 
 
Jag har just duschat och städat mitt rum. Nu ska jag slå in lite julklappar medans en film rullar. Allt är klart för mig idag, ska bara ut på kvällen och ta in hästarna sedan. Ha en bra 23 december!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: