Julkurs dag 1

Så de stod markarbete på schemat. Haha och ja... jag vet inte hur jag ska säga om passet. 
 
För de första var jag inte i min ordinarie grupp utan fick en plats kl 10. Detta gjorde att vi kom försent. Så jag var super stressad väl där. Jag hamnade i en ponnygrupp med yngre barn. Så jag tyckte träningen var alldeles för simpel. Och likadant med Divina. Hon gick utråkade runt och runt. Sedan när de väl blev ansträngande så bet hon tag i betet och höjde huvudet. 
 
De var kaos och vi båda blev bara arga, hon var alldeles stum och tråkig. I galoppen ökade hon över bommarna och lyssnade inte alls, gjorde knepiga lufthopp emellan och gled åt varje sida. I slutet när jag fick trava av henne själv blev de bättre och bättre. 
 
De finns inte mycket mer att säga än tråkigt och skit dåligt pass. Imorgon hamnar jag i storhäst gruppen 
igen och de ska gå 10 gånger bättre. gymastikhoppning står på schemat och då ska hon få jobba!
 
 
Tur att damen är söt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: