Plugg

Okej så jag har en ursäkt för bloggningen. Jag har vart på moppekurs som är i 4 timmar i två dagar nu. Jag kommer hem kl 9. Och de tar på en. För direkt hemma är de att pluggga. Vi får läxor på över 100 sidor och 100 frågor. De är mycket nu... Jag längtar bara tills jag får de där förbannade kortet. Jag ville ge en stor applåd till Carro som tar körkort just nu... Jag sitter och bara klagar över ett moppekortet. Hahah hemskt mycket att tänka på, regler osv. 
 
Imorgon är de studiedag. Jag ska träna förhoppningsvis två hästar för mats på privatträning. Lyx säger jag bara! Dante fick nya skor idag! Bra för han är mästaren på att dra av sig skor. Och sedan ska jag plugga. Haha bra studiedag!  Och inom kort hoppas jag att de kommer ny design också!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: