Tömkörning

Idag har de varit en bra dag, så bra en måndag kan bli. Hade en "engelska" lektion där vi snacka massa film och skrev på våra manus. Älska livet på media. Var tvungen att avbryta i 3 timmars lektionen och cykla till tandläkaren (snodde min klasskompis cykel). Jag fick äntligen tillbaka min tandställning på framtänderna!! Så nu är jag back on track med behandlingen.  Sedan avslutades dagen med mattediagnos. Insåg hur jag suger på matte och fick lite ångest. Men men, jag är nog tillbaka på spåren snart. 
 
Var med Signe på stan sedan, köpte hem två plagg från HM.  Bra belöning. Kom hem med att vara utelåst men mamma kom hem fort. Hästarna skulle pysslas om. Quiri skulle avmaskas, gick fort eftersom hon tycker de är som godis. Farex skulle vaccineras. Gick också fort då han bara stod.  Corall tömkördes och introducerades inför vagnen, hon var jätte duktig. Lite stissig men de blir bättre. Nu står Farex, Divina och Corall inne. Divina ska få sin tappsko påslagen och Corall ska verkas. 
 
Jag har en lektion imorgon och kommer hem tidigt. Har träning med Divina på kvällen, ett markarbetspass inför tävlingarna på söndag. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: