usch dag

Jobbet idag var inte så bra... Diskmaskinen var trasig så jag fick diska för hand hela dagen. De kom extr stora familjer och jag hade disk upp till öronen. Timmarna är så långsamma och jag är fruktansvärt rastlös. Men de går, även om de sniglar. Jag har ju som tur var trevliga arbetskamrater osv. Bara 1 vecka kvar. Sista 7 timmars passet för veckan intar jag imorgon.
 
Åkte till Tor för att ta hand om Corall och Lavendel. Gick snabbt och smidigt. Väl hemma åt vi för att sedan gå ut till stallet. Hade den längre rundan planerad och visst blev den längre. Var ute i över 1 1/2 timme. Så skönt att bara få koppla av med dom bästa individerna på denna jord. Trivs så himla bra på Farex rygg, han är underbar. Kul att ha med mamma på Divina igen. Hade en riktigt bra kväll. 
 
Jag ska alldeles strax sova, är så trött. Imorgon blir de jobb för att sedan åka till kalmar stadsfest med bekanta.  Lär vara super trött. Men de får funka :) Har aldrig gått på kalmar stadsfest så de blir ju kul att se hur de är. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: