Tisdag 24/2

Ursäkta mig, jag skrev ett flertal inlägg igår men ingen av dom publicerades. Självklart... Och jag som redan hade en ganska värdelös dag. Men men, resultatet blev ju dock bara att bloggen stod tom. Vilket var ganska dåligt. Får börja kolla till så att allt står rätt till. 
 
Tisdag då,denna dagen har sugit. Som vanligt... Men de rulla på bra ändå. Sista kapitlet i matten klar. Let me hear a woop woop? Ja, nians mattebok är typ klar. Ska bara gå igenom ett par 30 sidor om genrep inför NP :)))) Men kan iaf fira att jag slipper alla, gröna och röda delar. Sant/falskt och dom satans diagnoserna. Btw så börjar NP officiellt på fredag för mig. Börjar med svenska muntligt. Tur för mig är jag bra på att prata. Så är ganska lugn. 
 
Sedan har vi börjat bygga på en app till skolan. Jag och mina två vänner, de ingår i vår profiltid tyvärr. De är väldigt tråkigt kan jag nämligen informera er om. Men de har gått fort för oss så vi lär vara klara inom kort! 
 
Red min kära grå när jag kom hem. Hon var väldigt fin förutom i höger galopp där hon fick för sig att vara lite stoig.  Så hon kastade sig utåt flertal gånger ner i diket. Jätte kul på en fet flodhäst...Men vi kämpade oss igenom detta och allt löste sig. Vi jobbade även på bra med skänkelvikningarna idag. Hon är som ett segt märr då men de är bättre än att protestera på två ben... 
 
Och nu har jag bänkat mig här framför och ska börja skriva på en uppsatts. Om jag känner mig rätt lär de bli film istället. Men oh well, man lever bara en gång. 
 
 
 
Postad: 2015-02-24 Tid: 18:43:06

Finaste ni! Har med NP nu...

Svar: Haha fy fan rent utsagt!
Sara

Postad: 2015-02-24 Tid: 18:43:06

Vill du att nästa ägare till dante ska tävla han?

Svar: Bestämmer nästa ägare! :)
Sara

Postad: 2015-02-24 Tid: 18:43:06

Kan du inte lägga ut mer filmer och bilder på han?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: