Hem och landa

Vart iväg ganska mycket nu på senaste tiden. Igår åkte jag med Hilma in till Kalmar. Var där hela kvällen, mötte upp en annan vän och tillbringade tid med henne + familj. Kom hem halv tolv och somnade fort. Vaknade kl 8 och blev hemskjutsad av Hilmas mamma. Lite innan 10 skjutsade mamma mig till mitt sommarjobb. Hade min första dag idag. Trivs jätte bra de är lagom mycket jobb. Inte super jobbigt men heller inte så att jag står och glor. Jobbar med super trevligt folk. Nej de kommer bli bra tre veckor. De är ju jobb liksom, inget man älskar. Men jag är nöjd!
 
Hade lite planerat till helgen men pengarna räckte inte. Tog ett extra pass imorgon istället. Bra att tjäna ihop extra pengar. Ska nog ta de lugnt denna helgen, fixa med hästarna. Nej nu ska jag ta en powernap är super trött. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: