Sommarlov

Sommarlov för mig innebär att vara så fruktansvärt lat du bara kan vara. De händer inte mycket hos mig, jag planerar heller inte in något. Och de är så jag rullar. Jag är bunden hos hästarna, bara för att de är sommar kan jag inte lämna dom. Farex ska vara under tävlingskondition och Kalinka klar för ridskolesäsongen. Så att åka iväg bara så där spontant är inget jag kan göra denna sommarn. Vilket inte är mig emot för jag är lite livrädd för spontant. Även om de är förbannat kul om de händer.
 
Sen är inte vädret på topp. Så jag stannar hellre inne och kollar på någon film för att sedan ta mig ann hästarna. Sen har jag full uppsikt över min lilla katt som är såpass liten att hon inte klarar sig själv allt för länge.  Och de är så jag trivs, även om jag får lite ångest över att de finns så lite att göra. Men jag ska börja jogga, något jag måste uppfylla. För till höstterminen jag ska gå på inriktning idrott  (istället för modernt språk) och jag vill prestera på topp. Man måste även vara i form fysiskt inom militären vilket jag fick reda på ganska ofrivilligt. Men de var ju bara att bita i de sura äpplet. Vilket jag inte kommer vilja utsätta mig flera gånger för haha! Min kropp mår så mycket bättre utav att få röra på sig hela tiden. Efter att jag kom hem från lägret så pajjade båda mina knän och jag har nu ledinflammation i dom. Vilket gör djävulskt ont. Och jag är även allmänt stel. Så nej nu blir de andra tider!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: