Snabbt hej

Dött här,jag vet... Men dagarna rinner iväg. Men tänkte sammanfatta denna för er lite snabbt.
 
Åkte in till Kalmar med klassen, skulle nämligen till tingsrätten. Var där i cirka 3 timmar. Inget vidare och mitt blodsocker var nere på noll pga missad frukost. Efteråt drog vi snabbt ner till Thai silk. Åt Buffé och och hade de bra. Gick på stan ett tag, Köpte två plagg och ett par skor. Hade inte så mycket pengar, men var heller inte så köp sugen. 
 
Kom hem vid 4 och red ut på Divina en längre runda i raskt tempo.Behövdes på tjockis. Hon är så seg nu när hon är ute hela tiden. Som en åsna... Haha . Men kom runt milen på under 1 timme i alla fall. Så lite duktig var hon. 
 
Sedan blev de Corall. Märkt att hon knappt är inriden.Och isf väldigt väldigt fel. Så måste börja om från grunden. Ska även prova att köra in henne. Hjälper väldigt mycket för unga hästar. Blev inte så länge. Hon måste hitta en trygghet hos oss människor. De saknar hon. Så massa tillit ska byggas upp. Tur att jag har sommarn på mig!
 
Men ska krypa  till sängs nu. Imorgon är de klassdag på stranden. Men har sovmorgon som tur är, sedan ska ponny trimmas inför tävling på lördag.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: