Downdag

Idag blev jag lite down, många anledningar egentligen. Många tankar som går runt i skallen, vilket resulterar en trött och uttryckslös Sara. Klarat mig ganska bra i veckan men ibland blir de lite knytnävsslag. Så de enda jag gör är att försöka jobba ifatt mig i skolan idag. Kollat på ett avsnitt utav AHS. Men nu så är jag snart klar med skolarbetet. Har 1 uppgift kvar. Har prov på Torsdag också så får väll börja plugga lite. Är ett område jag har ganska stor koll på. 
 
Önskar så mycket mer utav livet just nu vilket är rent utav piss. De gör mig rastlös och irriterad, jag vill alldeles för mycket. Helst vill jag gå ut och ta över världen just denna minuten. De är utmattande och gör en väldigt besviken på sig själv. Och de är ju just de jag är, besviken på mig själv. 24 timmar på dygnet. 
 
Nej nu får man blicka frammåt och hoppas på bättre tider. Någon dag är de min tur att kanske skina lite, men den dagen får vi vänta på.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: