Första oktober

Och igenom med att de blev en ordentlig höstmånad idag sa även kroppen upp sig. Magen gör ont, lika så halsen och huvudet ska vi inte tala om. Vill mest bara krypa under täcket och sova. Men så har man de fyrbenta... Divina har sin lediga dag idag. Farex ska gå ett lättare pass och även Corall. Får se om jag ens får tag på Farex i hagen, han går igenom en liten trotsperiod just nu nämligen... 
 
Men första ska jag baka brownies! Imorgon är de sista dagen på i skolan för veckan, känns skönt och vi har inga vidare jobbiga lektioner imorgon. Ska redigera på min film som vi spelade in på öland. Men den är nästan klar så 3 timmar kommer de inte ta. Efter skolan ska jag träffa en vän och rida ut med henne! Hon ville ha sällskap så jag får låna en av hennes hästar! Ska bli väldigt roligt.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: