de är onsdag

Red Casper en Runda med Mamma. hahahaha man märker russet i han när han kan trava lika fort som Divina galopperar. gudars vad de gick fort! hihi Gulle lika pigg som vanligt<3
 
FIck annars lite panik idag när jag kom på att vi inte har löst någonting med spökkvällen så jag försökte styra upp allt och de gick. Pratade Med Louise och hon plockade ihop massa åt oss på hennes jobb. sen ska  jag hämta sponsringen på Konsum imorgon. 
 
Jag skickade ett långt sms till alla och kollade om allt var okej och om dom kunde ta med sig skaer. Jag har nästtan fått mess från alla men vissa har visst inte lust att svara.... och de har jag lite panik över. Men lite lugnare har jag blivit och allt fixas imorgon. Jag vill verkligen att detta ska bli lyckat och hoppas folk tar detta allvarligt...
Men jag har styrt upp de så nu ska jag bara ands lugnt och tänkte positivt1
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: