Matsträning 27/8

Wow säger jag bara... 
 
Idag var de teknikbana, verkligen klurig. Mycket att hålla koll på. Men ponnyn var på underbart humör och bara sög åt sig hindrern. Hoppade otroligt bra och var super pigg. Till en början noll problem, började hoppa banan. Super fin. Andra gången blev de lite haffsigt så ett stopp pga att jag inte gjore någon halvhalt. Hoppade banan igen på 1m-110 ingenting. Alla bommar låg kvar, inget stopp utan allt var perfekt. Mats hade inget att säga till mig. Utan att vi hade varit jätte duktiga och allt var perfekt idag. Jag hade benen, vägarna och halvhalterna. Händerna är lägre och de ger resultat. 
 
Sjukt glad, allt bara kändes så himlans bra idag. Även för stoppet, men ni kommer höra på videon sen att jag säger att jag tänkte mest på att komma över och glömde resten.Men vi tog igen oss, och när Mats inte har något att säga. Då är de verkligen bra. Sjukt glad, och de känns bra inför Ljungby om 3 veckor :)
 
 
annan träning, film kommer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: