ostadigt nät

Som ni redan vet är ju nätet helt knäppt hemma hos mig! Så jag har vart utan i två dagar. Men nu spenderas helgen hos pappa och jag är uppkopplad på heltid! 
 
Har haft två "stallfria" dagar nu. Hatar egentligen att använda de ordet då jag verkligen vill vara i stallet. Men annat viktigt har gått före. Annars har de varit två helt ok dagar. Skoltröttheten smyger sig på mig tyvärr. Är fruktansvärt trött och de börjar bli segare att ta sig upp på mornarna. Men mitt positiva humör är fortfarande på topp, så jag hoppas att de håller sig kvar. 
 
Nu ikväll blir de film med god mat. Ska kolla på film och de ska bara bli skönt att koppla av. Imorgon ska vi på bio och de blir nog en toppen lördag helt enkelt. Ska levera lite bra inlägg till er. Så stay tuned. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: