Lördag på sin ära

Har vart på sjukhuset nu på morgonen. Dom slipade och röntgade. Mina tänder hade hamnat i chock. Och de kan vara så att dom dör men om några år isf. Haha sjukt egentligen men de är ju bara att gillat läget. På måndag så ska jag tillbaka och då få en ny tandställning. Sedan tillbaka om tre veckor för att röntga. 
 
Men allt är annars bra och jag är i vanligt tillstånd. Jag ska snart ut till stallet och rida. Var och hälsade på Zoey förut och hon var kelen. Haha hon är ett litet åskmoln den hästen.
 
Annars händer de inte mer. Var på cheval och frågade efter ridstövlarna som är inne på 13 veckor nu. Men nej de tar en stund till... Köpte även en ny nummerlapp från Kingsland eftersom mamma lyckades tvätta min förra :)) Älskar hur alla förväntar sig att man ska göra något på lördagar. Men jag har aldrig någon riktigt ork. Är alltid väldigt trött och vill gärna vara lite själv. Bara jag?
 
 
 
Älsklingspojk<3
Postad: 2015-01-24 Tid: 13:20:20

Hej! Vill börja med att säga att din blogg blir mer och mer en inspirations blogg! Verkligen jätte kul! Du är så grym och gör ett så fantastiskt bra jobb med dina hästar och ditt liv! Jag älskar att vara emsam, rida på min egna ponny som står i vårt stall utanför fönstret och alltid pigga upp, sen vara helt ensam. Se på en bra film eller serie och bara ta det lugnt och skaffa dig egen inspiration! Jag menar att titta på bilder från att vara utomlands kanske ger vissa inspiration och mål medan för mig kärleksfulla bilder där kärleken lyser genom bilden blandat med leriga dressyr stövlar ger mig inspiration blandat med ett NYC liv och att vara författare/läsa böcker ger mig inspiration!
Vi är ganska lika du och jag Sara, kanske inte att läsa böcker osv. Men sättet att se på livet? ♥ kram en tjej som i år går in i tonåren :)

Svar: Vad kul att höra! Detta gör mig så glad! Kram<3
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: