sur,ledsen.arg,glad= fucked up

Ne nu ska jag lägga mag ner i min sköna säng med en film!
Jag ska ligga där med mina bästa vän som är min katt... Plus hör mina andra 4 bästa vänner busa där ute!
 
Fan va ensam jag känner mig, ingen har hört av sig till mig kanske frågat om vi kan vara denna underbara sommar dag! NEJ
 
Att folk bara ger ut kommentarer som : "Nej jag är inte den som frågar"
 
Hur jävla dumt?? Alla ska väll vara goa vänner och fråga?
 
Plus att min bästa sms kompis är min syster! Gahh vad jag älskar henne men gud jag vill väll höra av mina så kallade vänner som inte ens skänker en tanke till mig?
 
Sommar är som den brukar va, bortglömd...
 
Snälla ni som ser detta, hör av er till en vän som ni känner att ni kanske inte har vart så noga med1
Kanske är som jag, ensam?
 
fuck this shit i'm going to bed
 
 
 
Detta får mig att skratta
+ mina vänner som jag INTE hör av
Postad: 2012-07-03 Tid: 21:50:53

Känner mig också forever alone :( <3 Haha ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: